Gratis verzending vanaf €69 – ook voor kippenhokken!
Voor bestellingen onder €69 betaal je maximaal €6,95 verzendkosten.
De levertijd staat per product aangegeven bij ‘Levering’:
- Kippenhokken: 3-7 werkdagen.
- De meeste andere producten: 1-2 werkdagen.
Je ontvangt een track & trace-code om je bestelling te volgen.
Bij De Kippenspecialist doen we er alles aan om jou tevreden te maken met je aankoop. Toch niet helemaal tevreden? Geen probleem! Retourneren is eenvoudig en we helpen je graag verder.
Je hebt 30 dagen de tijd om je product te retourneren, gerekend vanaf de dag van ontvangst.
De retourkosten betaal je zelf. Je kiest zelf hoe je het product terugstuurt
Wil je geen verzendkosten maken? Je kunt je product gratis retourneren bij onze winkel in Zuid-Beijerland.
Verpak het product goed in de originele verpakking.
Meld jouw order aan onder je klantaccount: https://shopify.com/59348222146/account/pages/6fcbc575-cb9e-409f-921f-a35a7a41be54/?orderId=6458361184590
Stuur jou pakket op met een eigen gekozen verzendmethode. De kosten hiervan betaal je zelf.
Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Je kunt je product kosteloos retourneren bij onze winkel in Zuid-Beijerland:
Meld je retour aan ins ons klantacount en neem je product mee naar onze winkel.
We bekijken het probleem en bieden direct een oplossing, zoals:
Terugbetaling van het aankoopbedrag, omruiling voor een ander product, reparatie indien mogelijk.
Wij proberen onze kippenhokken zo duidelijk mogelijk te presenteren, onder andere met showmodellen. Ben je toch niet tevreden? Dan kun je het hok retourneren onder de volgende voorwaarden:
Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@dekippenspecialist.nl.
Het kippenhok moet in de originele, ongeopende verpakking worden teruggestuurd.
Wij zullen contact met je opnemen voor verdere instructies.
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor eigen rekening.
Heb je nog vragen over retourneren? We helpen je graag! Stuur een e-mail naar info@dekippenspecialist.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Geen zorgen, wij gaan dit voor je oplossen! Het beste kun je zo snel mogelijk een foto sturen van het onderdeel dat kapot is naar info@dekippenspecialist.nl. Wij sturen een nieuw onderdeel of nieuw product naar je toe.
Je kunt je producten sturen naar onze winkel:
Noorddijk 4a, 3284 LC Zuid-Beijerland
Om het volledige aanschafbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in de originele verpakking te retourneren.
In de acht jaar dat wij kippenhokken verkopen, hebben we nog nooit een retour ontvangen. Toch is het mogelijk om een kippenhok te retourneren, mits de verpakking ongeopend is en het hok niet in elkaar is gezet.
Wil je een kippenhok retourneren? Neem dan eerst contact met ons op, zodat we samen de beste oplossing kunnen vinden.
We vergissen ons allemaal wel eens, wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen, en wij zullen ons best doen om de annulering tijdig te verwerken.